Secret charm ◊

I torsdags var jag ute på träningen och då fick jag äntligen min bodyslaash från vickaansecret som världens gulligaste Annie köpt till mig när hon var i London för typ två månader sen hahaha. Tack så hemskt mycket Annie! ♥ Där Annie var fanns det konstigt nog inte så mycket utval av lukter men den här fanns och eftersom jag tycker denluktar så otroligt fräsht och gott var det ett enkelt val att välja denna. Någon som har den, och vad tycker ni om hur den luktar? - Sofia.

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: vaa?

varför säger du vickanssecret??? ehum fett fult

2013-05-18 @ 15:09:30
Postat av: svar till "vaa?"

vickanssecret kan vara en förkortning av vicktoriassecret och föressten omoget att du bryr dig.....

2013-05-18 @ 17:34:40
Postat av: Emelie

Har den och köpte den också när jag var i London! Blev verkligen besviken när det var så otroligt dåligt sortiment men hittade som tur Secret Charm som doftar UNDERBART!!!!

2013-05-19 @ 22:27:29

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback