seriouslyy guurl

- Canon EOS 550D -
 
Här ovanför ser ni bara en bild som jag tog idag med fjärrutlösaren (nivet, egopicARN number onee) nej men den var väll inte så speciell men tyckte den blev lite feein när jag la på lite redigering och sådäraa. But i looks a little bit to seriouslyy, men ajjaa.. Under kvällen har jag bara packat och gått runt här hemma, lyssnat på musik osv. Imorgon åker jag till Viken med min finaste Lovlozz och it's going to be soo freakin' cozyy! ♥ Puss och godnattt - Filippa

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Var kommer din väska ifrån?

2013-05-09 @ 07:48:40
Postat av: Anonym

Vart har du köpt väskan? Är det en riktig Mulberry?

2013-05-10 @ 21:36:14
Postat av: Ebba

Filippa du är så söt och jag vill ha ditt utseende jag skulle så gärna vilja vara din kompis men vi känner inte ens varandra så det blir lite svårt!!!Aja du tycker säkert att jag är jätte konstig men du verkar sjukt snäll och du är så söt!!!Massor av kramar Ebba

2013-05-18 @ 09:44:04

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback