@sofiarunviks

Morning beauties! ♥ Idag är det torsdag och det är rätt okej, halv lång dag med normala lektioner. Senare efter skolan tror jag att jag ska åka ner till Zara med en kompis och pröva kläder som jag ska beställa till våren. Kollat ut massa fina saker som jag sååå gärna vill ha! Juste, jag har spelat in massa videobloggar på videofyme men som inte går att ladda upp, det är pissjobbigt någon som vet varför det inte funkar? Men följ mig där, @sofiarunviks där jag troligen istället kommer lägga upp massa videos som inte kommer upp på bloggen. Ska försöka igen senare. -  Sofia 
 

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback