världens godaste smoothie ★

För ganska längeseen fick jag en fråga här i bloggen som jag råkade radera men ungefär såhär stod det; "Hej Filippa! Du skriver ganska ofta på helger att du dricker smoothie's och sånttt och jag tycker det är sjukt gott men har inte hittat den perfekta smoothie'n än! Så jag undrar om du kan göra ett inlägg och skriva vad du gillar att ha i din smoothie! Tacksam för svaar, massa kramar Stephanie ♥"
Därför tänker jag nu göra ett inlägg och tipsa om min favvoo hemmagjorda smoothie! 
 
Du behöver:
♦ Vanilj yoghurttt. Frysta/färska mangobitar & halloonn. Passionfruukt. ♦ 
 
Sen så är det bara att hälla allt i en skål och mixtra själv med någon grej (kommer inte ihåg vad det kallas) eller bara hälla allt i en smoothiemixer och trycka på kör tyyp! Hoppas du gillade tipset fina Stephanie och testar den, massa kramar till dig! ♥
- Filippa mannen 
 
OBS! Var försiktig med hur mycket passionsfrukt du häller i, den tar över hela smoothien väldigtväldigtväldigt lätttt.

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback