Veckaan + annat onödigt

Hej världens bästa läsare! Hur är det med er? Med mig är det bra faktiskt. Veckan har gått snabbt och sådär, inget märkvärdigt eller speciellt som hänt. Har som vanligt massa i mitt huvud och kan ibland inte riktigt tänka helt klart, det snurrar av för mycket tankar, läxor och annat. Men det är mina problem, inte era. 
I helgen kommer min babe Mikaela och sover hos mig till tisdag, så tre nätter wwooahh va nice! ♥
 
Vi har får rätt så många frågor och kommenterar ibland och just nu hinner jag för tillfället inte svara på vissa, men ska verkligen försöka hinna det i helgen. Någon kommentar var om att jag hade hunters när det är sommar och den var frågad av någon som jag tydligen kände hahha och jag vill bara svara att jag för det första får ha på mig vad jag vill och ni ska inte bry er ett skit om det, för det andra är det bara konstigt att skriva det på bloggen istället för att säga det till mig bara, jag menar du känner ju mig tydligen? Whatever hahh.
Pusss Sofia.♥
 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Hur gör du så att det blir lixom som pixlar på vissa ställen på bilder som på dina läppar på denna bild. Puss❤

2013-05-17 @ 21:33:19

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback