Helgen

 
Jag har haft en skitbra helg, eller iallafall ganska bra.. Fredagen spenderades hemma hos Tilde med lite folk och vi hade det jättekul och mysigt! Igårkväll åkte jag med min familj till några kompisar i Sollentuna och alla var så sjukt trötta så det blev taco kväll och Grown ups! Tröttnar verkligen aldrig på den underbara filmen! Massa kärlek alltså! Idag åkte jag till Sofia vid tolv tiden och vi hade en riktig mysdag! Vad jag saknat min tjej och galet vad vi hade mycket att prata om, ändå hann vi inte med att snacka om ens hälften så det var synd! Vi ska köra på någon sleepover snart iallafall! 
 
Har precis kollat på solsidan med pappa och Dogge! Och innan det åt vi lite hemplockat från en skitgod resturang så det var väldigt soft! Nu ska jag göra mig iordning och försöka sova tidigt, har lite massmedia att läsa igenom! Usch denna vecka kommer jag drunkna i läxor bläwäwäwääw

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback