Mysdag på stan & ny mösi

 
Hemma från en mysdag på stan med paps och Douglas.. Lunch på ett sjukt gott hamburgeställe, och sen lite shopping i Moodgallerian, Gallerian och NK! Själv blev det bara en brun mysig mössa för mig idag.. Var jättenära på att köpa ett par jeans från Ralph Lauren men de var lite för stora så de satt konstigt runt skjärten och midjan, tyvärr :( Dogge den jäveln köpte ett par jeans därifrån, så nu ångrar jag mig lite höhö
 
Sen lämnade även jag och pappa in min telefon på lagning. Så nu kommer jag få gå runt med en gammal samsung telefon som vi köpte för 150 spänn och förhoppningsvis en iPad om jag lyckas uppdatera den i upp till två veckor eller lite mer. Hemskt, vilken plåga alltså. Kanske pappa kan fixa en iPhone på jobbet men jag tror hela min familj ser fram emot en socialare dotter och syster haha..
 
Min söndagsångest, den är ganska smått äckligt snuskigt fet. Imorgon är det att gå upp 06:15 och gå i en lökig skola i många timmar. Usch usch usch. Aja, ska bli kul att träffa alla kompisar och höra hur alla haft det.. Det blir säkert helt okej, första dagen efter lov och långhelger brukar ändå vara ganska soft, så vi får hoppas att alla roliga people i min skola inte är sjuka haha! :)

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: soffan

hur gick det på modelljobbet? ska du få bilderna isåfall kan inte du visa dom (bilderna alltså) höhö

2013-11-03 @ 20:33:18
Postat av: Anonym

Var köpte du mössan??

2013-11-05 @ 15:47:57

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback