Pappa♥

 
Min pappa, min hjälte.. En av dom jag älskar av hela mitt hjärta, som har fostrat mig till den jag är idag och den som jag vet alltid är beredd att ställa sitt liv på spel för min skull! Den dagen jag gör mitt livs största misstag vet jag att han kommer bli så stört arg, sur och besviken. Men också så vet jag att han då kommer hjälpa mig att fixa det, stå vid min sida, ställa upp för mig. Han tror på min framtid, min pappapolis, min farsabalou, min chipslangare. Jag älskar dig. ♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Så otroligt fin text och du är så söt på bilderna❤️❤️❤️

2013-11-12 @ 07:06:54

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback