segt med måndag

halv dålig redigering med det får duga
Jomen aa lite segt med måndag och skola igen, inte något jag längtat efter direkt. Dagen rullade på, rätt så snabbt så det var bra. Åkte till Fridhemsplan för att köpa some stuffs och detta var en av grejerna jag fick med mig hem. Tycker det är sikken snyggt! Det är inte bumber-skal om ni tror det. Det är som ett bumber bara det att det är glas på baksidan. Fick det för 50 kronor tror jag och det var lätt värt. ♥ Skalet är ljusare i verkligheten btw... Nu ska jag i allfall plugga lite och sen kolla på tonårsbossen, är fortfarande trött från igår,
 
lovelovelove Sofia 

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback