Avokado inspo


Avokado måste vara ngt bland det godaste som skapats... Idag när jag kom hem efter skolan och skulle nästan direkt iväg och träna småskitarna slängde jag två mackor i rosten och skärde upp en avokado i halvt tjocka bitar som jag sedan saltade och la på mackan! Alltså den smaken, lllllllove... Sen tog jag en avokado bredvid också, bara för att det är så jävla gott!!! :) 

Böegigt inlägg egentligen men haha

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym ❤️

Jag älskaar oxå avokado så sjukt gott! Och att äta det på det där sättet, fast typ utan salt, hahaha, loooovee it!❤️❤️

2013-10-15 @ 07:26:50
Postat av: Sarah

Åh jag vet precis vad du menar, avokado är ju bara för jävla gott. Mamma kom hem igår med 2 påsar avokado och jag ville bara gråta av lycka, haha! :)

2013-10-15 @ 16:09:35
URL: http://sarahjoshua.blogg.se

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback