Hej people


Sjuk och hemma från skolan idag igen.. Jag var i skolan igår men det ångrar jag så mycket, det blev bara sämre haha.. Mådde bajs när jag kom hem från skolan igår, och mår nt bra idag heller, så jobbigt!!! Jag vill nt vara sjuk, det är de värsta som finns. Man missar bara onödigt mycket i skolan och när man kommer tillbaka känner man sig som världens dumhuve för att man nt fattar någonting.. Höhöhö. :( 
 
Under morgonen har jag legat i soffan och halvsovit samtidigt som jag kollat på fjällbackamorden och druckit en halv liter smoothie typ, haha.. Hatar mer än allt att vara sjuk, så hoppas att jag är frisk tills imorgon. Eller jag måste.. Torsdagar är en dag som är stört jobbig att missa, det är viktiga lektioner och sista NO lektionen innan vårat prov som vi har på fredag. 
 
Senare måste jag plugga.. NO prov på fredag och matteläxa tills på fredag också, till imorgon har jag engelska glosor och svenska läxa. Orkar verkligen inte, tycker att man ska vara ledig från skolan när man är sjuk och få extra dagar på sig att plugga, typ göra provet någon vecka efter. Men det är inte så det funkar, och vad ska jag göra åt det liksom? "Tjej på 13 år införde en ny regel i Sveriges skolor" KNAS.
 
 
Tänk att det är snart är höstlov, Gud vad jag behöver det.. Tänk att bara vara ledig, vara med kompisar dygnet runt, inte behöva tänka på skolan en enda minut... Eller dock så ljög jag där. Till på måndagen och tisdagen efter höstlovet har jag en jobbig SO läxa, stor uppgift inom idrotten som jag ska göra med Elisa och någonting mer.. Men ska försöka göra det mesta innan höstlovet!
 
Höstlovets planer är inte helt lagda.. Eller jag har inga planer, bara att jag ska vara med en massa kompisar hela tiden och ha ett värt lov med massa roligheter! Åh jag längtar så mycket, det ska bli så härligt... På höstlovet är det också bestämt att jag och Sofia ska träffas, det ska bli skitmysigt! Jag saknar min tjej så mycket! Sen ska jag också träffa lite andra people som jag har bestämt med, framförallt Lova, Mathilde och Mathilda! Vi ska ha så kuuul! :) 
 
Aja, nu ska jag nt ta er tid för att läsa om allt som jag tänker på haha.. Jag hoppas ni mår bra och inte är sjuka, PUSS

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback