Himla tandläkarbesök.


Sitter just nu på ett fik nära min skola och väntar på att bussen hemifrån ska komma förbi här så jag kan möta upp mina kompisar på bussen...
Idag är det fredag och min enda sovmorgon men såklart ska jag ha tandläkartid klockan 8:10, så stört segt!!! Jag vill också sova liksom, och i tisdags behövde jag gå upp en halvtimme tidigare än vanligt för att jag skulle till tandläkaren liksom. USCH FÖR TANDLÄKAREN, även fast jag älskar mina så hatar jag tiderna!!! 

Aja, nog om det.. Jag slutar 14.15 idag och då ska jag hem och vara lite med farmor! Vi ska äta mysig middag och sen ska jag åka iväg till Lova och sova där. Jag, Mathilde, Mathilda och Lova ska passa Lovas småsyskon och vi har verkligen mkt att prata om så det blir perfekt med en girl night!!! Imorgon ska vi nog träffa lite kompisar som vi egentligen skulle träffa idag men det blir nt av:( 

Ha en bra fredag people! Jag ska försöka blogga senare, PUSS

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback