onsdag

 
Hej älsklingar! Hur är det med er? Med mig är det helt okej, allt snurrar och mycket kaosar i min hjärna som vanligt och spanska provet på fredag vill jag bara bajsa på och imorgon är det orienteringsdag och jag kan verkligen inte orientera och allt bara ja. Fick tillbaka två prov igår, SO & NO.. Resultaten blev A på so och B på no, väldigt nöjd över mig själv faktiskt höhö..
 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Sötis❤❤

Svar: Thäänkjuu man❤️
filippaochsofia.blogg.se

2013-10-09 @ 20:39:39
Postat av: Ella beckvid

Ååhh världens finaste älskling!

Svar: Llllloveyouyuuu
filippaochsofia.blogg.se

2013-10-09 @ 21:49:27

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback