Paps is homee

 
Papi kom hem från New York igår sååå han hade lite saker med sig hem till mig och min broder.. Titta och njuuut, TYP.

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Kan du visa vad du använder för smink osv?

2013-10-02 @ 08:33:33
Postat av: Anonym

Hur gör man så att man kan svara på kommentarer sådär direkt under på sin blogg?

2013-10-02 @ 13:36:23
Postat av: Anonym

hahahahahah " me and my penna"

2013-10-03 @ 16:15:23
Postat av: Anonym

Känns som att du är beroende av att de bra ut.. asså inget illa menat för du ser faktiskt sjukt bra ut men du rör på dig sjukt mkt och rör ditt hår och sånt haha, jag antar att att du bara är så men inget fel med det.. Fast om man vill ha en bra blogg ska man lyssna på sina läsare :D ❤️

Svar: Hahaha.. Klart man vill se bra ut;) men jag vet inte riktigt varför jag håller på med mitt hår så mkt i mina videobloggar, ska verkligen försöka sluta med det!! Klart man ska lyssna, vi tar åt oss hela tiden det ni säger ❤️
filippaochsofia.blogg.se

2013-10-03 @ 21:04:46

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback