Update


Måndagar är alltid så ruttiga.. Man ser alltid ut som ett troll, man gråter för att man är så trött, man är på dåligt humor all the time. Måndagar är inte omtyckta, om man ändå kunde börja typ 11 och sluta 14! What a dreaaam

Ska nt sprida dålig energi, måndagar finns och så är det. Finns ingenting jag eller någon annan kan göra åt den saken. Imorgon är det tisdag, sen onsdag och torsdag OCH SEN ÄR DET FREDAG!!! Så hörni det är snart helg igen! Sen är det bara en vecka kvar tills det är höstlov, lalalallallllyycka...

Just nu ligger jag i sängen, smått stressad över ett litet prov vi har imorgon i kartkunskap. Geografi är nt min grej, jag visste inte ens vad Afrika låg förra tisdagen. Riktigt riktigt pinsamt faktiskt. :(

Aja.. En bra sak är iallafall att när man uppdaterat blogg.se appen så kan man nu välja storlek på bilderna! Nu är appen i stort sätt fkn perfekt!!! Wiieeyyyy... Allt blir so Much better! Ska verkligen försöka ta upp bloggningen, men helt härligt så glömmer jag ibland bort att jag har en blogg. Det ska iallafall bli en bättring på mig när det gäller bloggandet, promise u guys..

Godnatt alla fina.. Imorgon redan kvart i åtta blir det tandläkarbesök för mig, taggtagg, tveeeeek bröder! Ajjajaja, ska blogga mer imorgon, PUSS

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: anonym

vilken model har du på dina mjukisbyxor?? alltså typ skinny, super skinn, banded elr någon annan

Svar: Jag tror att jag har skinny, nästan helt säker! Dock fick jag dom av min pappa i julklapp och han kommer inte ihåg men jag tror det! :) Skinny eller banded puss
filippaochsofia.blogg.se

2013-11-02 @ 22:38:02
Postat av: anonym

super skinny*

2013-11-02 @ 22:38:41

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback