Weddddddnesday




I skrivande stund sitter jag på bussen påväg hem.. Efter skolan drog jag och Klara hem till henne, åt mellis och pluggade. Sen när vi skulle äta middag så kom hennes granne Märta över också! Det var jättemysigt! 

Imorgon är de matteprov som gäller, och idag hos Klara gjorde jag klart fetaste häftet med bara massa tråk-matte.. Jag får hoppas de går bra för jag vill ju såklart behålla mitt A i matte;) 

En fråga bara, en väldigt classic också... VAD VILL NI ATT VI SKA BLOGGA OM? Snällasnällasnälla, kommenteraaaa. Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva om i mina inlägg, de blir så tråkigt med bara massa rader om min dag som i stort sätt ser likadan ut dag till dag... 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: -

dagens outfits, foto- och redigerings tips, videos ;)

2013-10-02 @ 20:25:07

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback