19.14

Hej mannoozz!!
 
Varit en helt vanlig dag i skolan, slutade vid tvåtiden och sen var jag med Klara! Så längesen vi var med varandra och det var så mycket vi behövde prata om, saknat min tjej så mycket!!! Vi åt godis, drack äppelcider, hade en massa taalkkk och såå.. Fick också låna fyra plagg av henne som är sjukt fina, thänkjuuu daarling ♥
 
Nu lyssnar jag på musik och gör ingenting.. Måste egentligen plugga matte men ååhh jag orkar inte haha! Juste, jag måste ringa Moa för vi ska lösa världens jobbigaste uppgift tillsammans!! Pusss snart kommer lite bilder på vovveenn
 

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback