ÅHH VAD TRÖTT JAG BLIR

 
För en vecka eller så lade Filippa upp en bild instagram på oss två när vi håller varandra i händerna med texten 'more than twins' och jag älskar verkligen den bilden eftersom den är så personlig. Våra bilder är tagna av OSS och såklart ni får låna dem om ni frågar och inte använder till negativa sätt. Visst, vi har kanske inte skrivit copyright på varenda bild men att vissa bilder kan man inte ta och tro att 'åh nejmen nu lägger jag upp den och då är det typ min bild' Tagga lååångt från vår blogg och ta inte våra bilder eller stanna kvar och var happyy. Men annars massa kärlek till er som läser vår blogg, / Sofia ♥

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback