aldrig försent att äta jordgubbar

Helloo, hur är det med er? Med mig är det bra - ska bara ta det lungt idag, plugga lite och laga mat så det rullarr! På denna bild la jag på en liten ny redigering, vad tycker ni? På något sätt tycker jag den känns lite mer cozyy än om jag hade lagt på en ''vanlig'' men jag vet inte #whocares? Ha en mysig söndag, love Sofia. ♥ 
 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Josefine

Om ni är sugna på en ny design kan jag tipsa om vhdesign.blogg.se :))

2013-09-08 @ 11:27:51
URL: http://ljusterdals.blogg.se
Postat av: Anonym

Shit vilken snygg header!!!

2013-09-08 @ 12:10:03
Postat av: Ellen

Huur menar du med en ny redigering? Brukar du göra samma annars? Just wondeeering

Svar: hah jag menade att vanligt brukar jag kanske lägga mycket konstrast och ljus osv, men den här gången gjorde jag något helt annat soo yess puss
filippaochsofia.blogg.se

2013-09-08 @ 21:47:08
URL: http://Ellensurtevall.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan inte ni göra ett inlägg där ni länkar de bloggar ni läser???? :)<3

2013-09-10 @ 19:20:38

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback