Atm - GRöönan

skrivet senare...
Idag var jag på grönan bror och det var såå sjukkt kul! Vi var där med skolan i början bara för att göra fysik uppgifter och grejer men vi fick åka allting gratis hur många gånger som helst till klockan tre då man behövde betala. Jag och masssaaaa people gick spökhuset och fyfan var jag var rädd men det var så underbart kul att det inte spelade någonroll hahah. hoppas ni hade en bra dag, för det hade jag, 
massa pussar Sofia ♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: U'r 1st fan

Vilken app har du redigerat så ditt ansikte är sådär suddigt?❤❤ bästa bloggen serri

Svar: Åh tack gullee <3 Appen heter Picture Magic
filippaochsofia.blogg.se

2013-09-12 @ 18:40:11

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback