Godmorgon babes

Godmorgon alla fina... Idag är det söndag och gissa vilken fet ångest jag har inför denna skolvecka? Två prov, dessutom i dom jobbigaste ämnerna när det gäller att plugga till prov.. NO & SO, mkt sidor och en jäkla massa fakta att plugga in! Så idag blir det helt enkelt en plugg och fixar dag.. Kanske träffar ngn kompis senare men det beror på om jag orkar eller känner för det dååå!
 

Bild från gårkvällen.. Jag och Lova var på ledarmiddag på våran gamla hemmaplan och våran förra hela värld, gymnastikhallen. Jag kände mig som gymnast men jag är ju faktiskt bara ledare nu för tiden, såklart jag saknar att räknas som gymnast men skador är skit som händer som förstör mkt men yes, that's life.. Det var iallafall sjukt trevligt igår och jag har aldrig ätit en godare cesarsallad, jag är helt seriös! Den var så sjuuukt god

 

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback