iOS 7 - stor fet jävla hiss!!!

Ååhhh den nya uppdateringen!!! Sååå underbar... Jag älskar den verkligen, allt känns mkt mer stilrent och så. Klart det finns nackdelar med den, typ att den lite ser ut som samsung/htc men jaja.. Jag älskar att man kan fota direkt med effekt, när man låser upp, hur de ser ut på meddelanden och att man kan fixa så mkt med allting:)

Vad tycker ni om den? Om ni inte har uppdaterat, GÖR DET!!! 

Nu ska jag läsa igenom lite biologi som jag har prov på på tisdag och sen lite engelska som jag har prov på imorgon.. Vi hörs mer imårn, och då taggar vi fredag och helg!!! Denna helg blir nog gryym.. PUSS




Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: emelie

har en fråga, hur har du lyckats anpassa bilden som är bakgrund?
För jag får inte till det, den blir alldeles för nära. Och det går inte att göra som man gjorde när man hade IOS 6 :/
Tack på förhand

2013-09-20 @ 15:19:37
URL: http://emseliten.devote.se

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback