Oskar Linnros på grönish

Oskar Linnros på Grönan på fredag, ska nåra av våra läsare dit? Jag tror iallafall att jag ska dit med tanke på att jag missade Nause och alla mina kompisar sa att det var bästa kvällen på länge så det var lite synd:( Det kommer såklart inte bli samma känsla med Oskar men han är ändå en svensk skön kille som har gjort bra låtar så det blir kul + att man träffar halva Stockholm där vilket är typ det bästa!!! 

Jag tänkte gå dit med Mathilda, Mathilde och Lovaa, vi får hoppas att alla kan bara för det blir allra roligast om det blir vi fyra som åker dit tillsammans! Bästa kvartetten eller vad fan det heter haha:) 

Kommentera om ni ska dit, skulle vara kul att träffa några av er ♥



Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: tilda

jag ska nog dit, fast mig känner du ju hahah

2013-09-11 @ 16:31:28

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback