skitfriluftsdag

 
Är det bara jag eller kan friluftsdagar bara skita på sig? Idag hade vi orienteringsdag, och det var så hemskt. I 4+ ska man springa runt bland en massa kontroller mitt i ingenstans, gå i hästskit, känna sig som en elefant för att man har en sjukt stor halsduk på sig.. Frysa om händer för att man glömt vantar, vara hungrig och törstig, få lera över hela sig och glömma busskortet i sin kompis dunjacka? Förlåt för dampeeennn men ja
 
När vi var klara, typ tre timmar efter vi startade tog jag och tre kompisar bussen hem till Julia. Vi drack varm oboy och kollade på någon sjukt bra talk-show! Nu är jag hemma och pluggar inför SO provet som jag har imorgon, p a n i k rent ut sagt, usch orkar intttee

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback