Söndag

Idag har jag bara tagit det lugnt.. Först på morgonen satt ja och kollade youtube videos, sen vid 14 tiden drog jag till paps och åt lunch med han & hans flickvän Anneli! Efter de gick ja ut på prommis med Tifanny som är Annelis hund och de va supermyyss. Fotade vovvsen lite också så jag ska redigera bilderna och sen kommer de upp tror jag! När jag kom hem till mami igen la jag mig i sängen och läste SO, sen somna jag.. Nu har jag ätit världens godaste köttfärssås framför tvn och ska packa inför papsweek imorgon!

Imorgon händer det en fäätttt rolig sak, berättar mer då.. Puss & godnatt på er ♥ ♥ ♥


Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Ni svarar ju aldrig på kommentarerna

Varför svarar ni aldrig? Er blogg äger. Men ni kan svara på dom, ni sa ju de. Att dan efter kan man gå in och kolla och så har ni svarat..
Filippa är det jobbigt att ha skilda föräldrar?

Svar: Oj förlåt! Nej det är inte jobbigt, eller ibland kan det kännas jobbigt men oftast är det ganska skönt:)
filippaochsofia.blogg.se

2013-09-02 @ 17:49:23
Postat av: Anonym

Sofia har du också skilda föräldrar?
Är de jobbigt isåfall?

Svar: just nu inget jag tar upp på bloggen, känsligt.
filippaochsofia.blogg.se

2013-09-02 @ 17:50:03

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback