2 januari

För det första.. GOTT NYTT ÅR VÄRLDENS FINASTE BLOGGLÄSARE! Hoppas att ni hade ett skitbra nyår och att ni kanske fick någon nyårskyss hihi. 


Som ni vet, är jag i Åre och har varit här sen i söndags och stannar tills på tisdag. Just nu står jag i bergbanan påväg upp till backen där jag ska möta min kompis.. Lite senare tror jag att jag ska åka lite med pappa, Douglas, pappas flickvän samt hennes dotter men det är mycket roligare att åka med kompisar för min familj gillar inte att åka i skog och sånt alls, tråkfamilj jag hörde (: Nu ska jag försöka blogga massor! Fast så länge som jag är i Åre blir det tyvärr bara mobilbloggning, men eftersom att appen nu för tiden är så stört bra så spelar det typ ingen roll!! 


Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback