BLOGGPAUSE

Hej finisar! Vi har inte bloggat på hur länge som helst och det beror på en massa olika anledningar! Men det är så att vi tänker ta en bloggpause och det finns ingen stark förklaring för det utan att det är bara ett beslut vi har tagit. 
Denna bloggpause kan tyvärr leda till att vi slutar blogga.. fast det är absolut inte säkert!!! Om ni vill att vi ska fortsätta blogga, varför vill ni det? Vad är det som gör att ni läser vår blogg? Varför ska vi inte sluta blogga? Varför Kommentera jättegärna gullungar! 

Vi älskar er massor våra fina bloggläsare men nu säger vi good bye för ett tag!! :(( ni är så gosiga mot oss och det ska ni ha all cred för! Puss på er <3<3<3<3

Hahahahaha nu när allt blev så depp tänker vi bjuda på lite fula bilder på oss :') 



Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Snälla fortsätt! Det är så sjukt kul att se alla era bilder, outfits, till och med läsa typ långa depp inlägg. Det spelar typ ingen roll vad ni skriver om, det är bara sjukt kul att läsa en text

2014-01-16 @ 22:11:13
Postat av: Anonym

Jag vill inte att ni ska sluta blogga för att eran blogg är en av dom få bloggarna jag läser och den är jätte bra! Jag läser eran blogg för ni har det så roligt ni är riktiga och jag känner er och jag skulle tycka det var jätte synd om ni sluta blogga!

2014-01-16 @ 22:11:20
Postat av: Anonym

Sluta inte! Er blogg är ju fan bäst! Så sjukt fina bilder ni tar och tipsar om saker, outfits och vardag! Fattar att man ibland tappar all blogglust asså verkligen ALL och då har man ju inga idéer liksom, men ni har verkligen gjort er blogg skitbra ovh det skulle vara så synd om ni sluta, så snälla ni gör inte det! Ni kan ha blopppause ibland bara ni inte lägger ner helt!

2014-01-16 @ 22:36:32
Postat av: Celin

Eran blogg är min absoluta favorit blogg! Kan inte riktigt sätta fingret på vad som är extra bra med bloggen som gör att jag läser den men den har det där lilla extra haha ! Typ sättet ni kombinerar allt på hahah.
Men ni förtjänar att ta en bloggpause, man ska aldrig blogga för att det är jobbigt ;) men hoppas verkligen att ni INTE slutar blogga för denna bloggen är perfektttt❤️❤️

2014-01-16 @ 22:48:12
URL: http://fotobycelin.blogg.se
Postat av: Lollo

Asså er bloggär helt gryyymm och vloggarna ännu bättre! Har följt er från start och ser er utveckling. Sluta inte!!!!

2014-01-17 @ 00:24:57
Postat av: Anonym

Alla bilder är helt sjukt underbara!! Och jag älskar era videos. Ändå om ni bara flummar är det roligt. Hoppas at ni inte slutar blogga ❤️❤️

2014-01-17 @ 06:51:04
Postat av: Anonym

Såå stört bra blogg!! Snälla sluta inte, den e gryymm juue! En av dom bästa absolut:)) ni tar sjukt fina bilder och skriver på ett sätt som inte låter skrytit eller såå.. Ni år så härliga! Massa pussar å kramar♡

2014-01-17 @ 06:53:36
Postat av: Anonym

Jag älskar er blogga ni får bara inte sluta!!!!

2014-01-17 @ 07:38:01
Postat av: Astrid

Asså eran blogg är den bästa. Det år så sjukt bra för att ni alltid har fina bilder, ni skriver ALLTID intressanta inlägg även fast det är vardag. Men era underbara bilder älskar jag så sjukt mkt. Sen så bara aa eran blogg är så välgjord och bra så svårt att förklara

2014-01-17 @ 16:33:55
Postat av: Anonym

Er blogg är helt bäst, massa fina bilder, se vad nu får, bara läsa liksom. Älskar er blogg verkligen❤️❤️❤️Finns massa anledningar!!

2014-01-17 @ 17:07:40
Postat av: Anonym

Snälla sluta inte blogga jag älskar eran blogg den är intressant och bra fin den är den bästa och ja sluta inte snälla❤️

2014-01-17 @ 18:11:08
Postat av: Jennifer

Nej sluta inte, ni gör jätte bra videos och så sjuukt fina bilder! Asså seriöst jag läser eran blogg varje dag, ni får inte sluta❤️

2014-01-17 @ 18:35:58
Postat av: Anonym

Asså eran blogg är grym! Jag läser den för att ni oftast har ny uppdatering och för att ni skriver bra inlägg som är varierade. Men jag skulle önska att ni gjorde mera tipps iframtiden om olika produkter!

2014-01-17 @ 18:43:07
Postat av: Sarah

SLUTA INTE! Eran blogg är helt fantastisk, läser den verkligen varje dag, ni är bäst! Jag kommer gråta om ni slutar❤️

2014-01-17 @ 19:20:48
Postat av: Anonym

Alla älskar er blooggg❤️ den e super juu!

2014-01-18 @ 18:43:56
Postat av: Alice

snälla sluta inte. Jag tröttnar aldrig på att gå in på eran blogg, jag går in på den flera gånger per dag bara för att kolla om det har kommit något nytt inlägg. Spelar ingen roll vad ni skriver om, alla era inlägg äger. Och asså era bilder, OMG. Jag älskar dom alla är så sjukt proffsiga och fint redigerade, och jag älskar att bara sitta och bläddra bland alla era foto-kategorier. Och era outfit bilder är så sjukt bra, ni klär er så sjukt snyggt och jag älskar att läsa vart allt kommer ifrån osv. Om ni absolut inte orkar blogga så ska ni ju såklart inte göra det. Men jag bara hittade eran blogg en dag och sen den dagen har jag varit fast. Denna bloggen är verkligen hur grym som helst, och man tröttnar verkligen inte på att läsa den. Ni är sjukt fina båda två, och jag hoppas verkligen min och alla andras kommentarer får er på bättre blogghumör. Pusss finaste ni ❤️❤️

2014-01-21 @ 23:33:53
Postat av: Anonym

Neeejj sluta intee! Förstår att ni behöver ta en paus, men snälla sluta inte helt! Eran blogg är verkligen jättebra och båda ni verkar som sjukt sköna tjejer! Ni tar superfina bilder, bra inlägg och allting med bloggen är jätte bra!! <3

2014-01-23 @ 14:58:25
Postat av: Anonym

Heejj! De va en månad sen ni pausade.. När kommer ni börja igen tror ni? Kommer ni börja? Bloggen är bäst puss

2014-02-16 @ 08:49:38
Postat av: Anonym

Nu har det gått 1månad sedan eran blogg-pause började! Snälla börja igen! Älskar eran bligg

2014-02-16 @ 11:29:35
Postat av: Anonym

Kommer ni börja blogga? jag går typ fortfarande in och kollar typ varje dag om ni gjort något inlägg! ❤️

2014-02-18 @ 20:34:17
Postat av: Anonym

SNÄLLA SNÄLLA SLUTA INTE <3 BLOGGEN E BÄST

2014-03-03 @ 15:32:48
Postat av: Anonym

SNÄLLA SNÄLLA SLUTA INTE <3 BLOGGEN E BÄST

2014-03-03 @ 15:32:50
Postat av: Ni är mina förebilder❤

Snälla sluta inte med er blogg ni är mina förebilder

2014-03-12 @ 06:59:13
Postat av: Anonym

Nu har det gått 2månader! Ger snart upp! Kom igen! Snälla börja igen! Sofia sa att det Max skulle ta 4v!

2014-03-13 @ 15:48:41
Postat av: Hanna

Jag äääälskar eran blogg, ni får inte sluta! Den är bara bäst, fin design ni tar fina bilder och jag gillar att följa era liv jag älskaar det :)))

2014-03-17 @ 19:41:14
Postat av: Anonym

3 månader har gått... Ger snart upp! Snälla börja igen!

2014-03-20 @ 17:01:55

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback