Just nu: Resturang

Hej bejbisar! Just nu sitter jag, pappa, min brorsa och pappas flickvän samt hennes dotter Maja på resturangen Supper här i Åre. Vi väntar på maten (det blir tapas!!!!!) och dricker just nu lite drinkar och så, haha oj vad töntigt det där lät :')

En heldag i backen blev det för mig, och jag åkte tillsammans med Ellen och hon bjöd mig även på lunch, så gos av henne. Hon åker hem imorgon, och jag åker hem på tisdag så det blir två dagar utan henne.. Men jaja jag kan ju alltid åka med familjen men alltid roligare att åka med kompisar ju haha, rolig familjemedlem som jag är.. :ppp


Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback